Pierwsza wizyta

Zarówno przed pierwszą jak i każdą kolejną wizytą staraj się nie spożywać dużych posiłków. Twój ostatni posiłek powinien się odbyć najpóźniej półtorej godziny przed planowanym zabiegiem. Jest to istotne, zwłaszcza jeżeli Twój problem dotyczy kręgosłupa lędźwiowego, krzyżowego, miednicy czy narządów wewnętrznych. Ucisk w tych okolicach może skończyć się nudnościami, wymiotami bądź po prostu uniemożliwi wykonanie niektórych technik terapeutycznych.

Przed planowaną pierwsza wizytą otrzymasz sms z dokumentacją medyczną. Będzie ona zawierała miejsce na uzupełnienie Twoich danych osobowych (imię, nazwisko, PESEL, adres), Klauzulę RODO, Regulamin gabinetu oraz oświadczenie dot. stanu zdrowia pacjenta i upoważnienie do uzyskiwania informacji o stanie zdrowia pacjenta. Postaraj się wypełnić dokumentację przed wizytą. Jeżeli tego nie zrobisz, nie martw się, fizjoterapeuta poprosi Cię o uzupełnienie tych informacji na wizycie.

Jeżeli przed planowaną wizytą zachorujesz (gorączka, kaszel, ból głowy) i/lub (w przypadku Pań) pojawi się pierwszy dzień menstruacji – proszę skontaktuj się z nami. Ustalimy czy dana wizyta może się odbyć, ponieważ tego typu stan może uniemożliwić pracę fizjoterapeucie.

Na pierwsze spotkanie przynieś ze sobą dokumentację z innych placówek, jeżeli takową posiadasz. Dotyczy to również diagnostyki obrazowej (zdjęcia oraz opisy badań: RTG, Rezonans Magnetyczny, Tomografia Komputerowa, USG). Dokumenty te będą pomocne w diagnostyce Twoich dolegliwości bólowych. Jeżeli nie masz żadnych dokumentów/ badań, nie przejmuj się, na podstawie Twoich dolegliwości fizjoterapeuta ustali czy wykonanie dodatkowych badań jest konieczne.

W trakcie badania funkcjonalnego zostaniesz poproszony przez fizjoterapeutę, abyś rozebrał się do bielizny, w celu umożliwienia przeprowadzenia dokładnej diagnostyki. Żeby czuć się bardziej komfortowo, możesz przebrać się w krótkie, sportowe spodenki, z lekkiego materiału, natomiast góra Twojego ciała powinna być odkryta, w przypadku kobiet, wyjątkiem jest biustonosz.

Jeżeli z jakiegoś powodu nie pojawiłeś się na planowanej wizycie i nie dałeś nam o tym znać min. 24 h wcześniej, na kolejnej wizycie zostaniesz poproszony o uregulowanie 50% wartości wizyty, która się nie odbyła. Szanujmy siebie nawzajem i swój czas.